Thursday, October 12, 2006

Sjukligt...

stressad. Sitter och panikladdarner några låtar. Åker nämligen till London om ca 3 timmar. Så sjukt skönt att komma bort ett tag från alla jobbigheter. Mycket har hänt, mycket att göra och mycket att berätta. Har haft det så stressigt att jag knappt hunnit med mig själv och därför heller inte detta.

Så London är en av få positiva saker just nu. Det och min pappas födelsedag :)

Så förhoppningsvis hinner jag skriver lite grann på söndag när jag är hemma igen med massa nya kläder... :D

1 comment:

Anonymous said...

Ha det så kul i London!
Skulle ju lära dig lite hur man lägger in bilder och så och byter till BETA versionen. Det är bara att ringa så bestämmer vi en dag du kan komma över hit :) Kanske finns lite äppelpaj med vaniljsås då ;)

Stressa inte upp dig över skolan och friskis. Åk till London, slappa, shoppa och ha kul med Martin.

Jag syr nya gardiner ikväll, Pluttplutt tycker det är superkul :)

KRAM