Wednesday, February 24, 2010

Låttips?!

Måste verkligen byta ut låtarna på min i-pod. Ungefär 75 % är dåligt. Har funderat lite på vad jag ska ha för ny musik och funderar på låtar av denna typ:

Roy och Roger: Det ska va gött å leva
Timon och Pumba: Hakuna Matata
Baloo: Va nöjd med allt som livet ger

Ser ni ett mönster? Förutom det faktum att över hälften sjungs av tecknade figurer och resterande av icke-existerande personer i blå arbetskläder med konstig dialekt? Det är låtar som man blir glad av och jag ska bli glad igen. SÅDETSÅ! Är det någon som har något tips på andra låtar (får gärna vara musik som är riktad till personer över 8 år) så hojta till. Som ni ser är det en bra bit kvar till dess jag har fyllt mina 8 GB...

2 comments:

Anonymous said...

Sök på sång till stina på youtube Kommer att bli en klar favorit. I luv it! Kram kusin

Louise said...

up in the air - johnossi

Massa sliskiga musikallåar från serien Glee :D you will loooove it!

Linda den allsmäktige - alla flickor

Min vackra stämma när jag pratar om stratifierat urval och konfidensintervall har nog också en upppiggande effekt..