Wednesday, October 24, 2007

Röd & Vit

Rött och vitt är Friskis&Svettis färger. Färgerna som möter en i stort sett vilket F&S du än besöker. Kruxet är bara dessa klädregler. Som ledare måste man nämligen följa vissa klädregler. Röda byxor måste matchas med vitt linne och blåa byxor måste matchas med rött linne. Aldrig blått med vitt eller rött med rött. Och visst, det är väl kanske inte så svårt att hålla sig till det. Men å andra sidan, who cares? Det viktiga är väl att det syns att jag som är ledaren. Och det gör det ju hur jag än matchar våra träningskläder med varandra. Jag känner bara att, en dag som denna när jag bara har ett vitt linne och blåa byxor nytvättat, att detta är en väldigt jobbig och onödig regel. Är det det?

//Jag tänker för mkt

1 comment:

Anonymous said...

haha ja då vore det fan illa ;P men så mkt pengar har jag inte ens :D mysigt vi hade i helgen. men nicklas väntar promt på sina vaniljmuffins ;)