Wednesday, June 17, 2009

USA

Dags att återuppta bloggen igen, åtminstone för ett tag när jag faktiskt har något att visa/säga/förmedla.

Befinner mig för tillfället i USA, Virginia, Fredericksburg strax utanför Washington DC. Jag är här för att lära mig engelska och bor hemma hos en familj och gör mitt bästa för att hjälpa till på deras kontor. Eftersom jag i alla fall har några där på andra sidan Atlanten som är intresserade av hur jag har det så tänkte jag därför börja använda min blogg igen, skriva lite om vad jag gör och lägga in lite bilder allt eftersom.

Så, om ni har champagne så se för guds skull till att att öppna den för att fira återupptagandet av "Malins värld" (inga kommentarer på mitt inte alltför catchiga bloggnamn) och njut av kvällens kommande bilder från min levande historialektion från Williamsburg!

No comments: