Friday, October 02, 2009

London baby!

Japp nu blir det London mina damer och herrar. (Vet i och för sig inte om min blogg har så många läsare att jag faktiskt kan skriva i pluralform...) Åker ikväll 21.40 och är åter i stan tisdag vi 9-snåret. Hoppas på inte-regn, billig shopping och trevligt sällskap. Och jag känner mig inte det minsta orolig, åtminstone inte för det sistnämnda.

Over and out, nu väntar packningspaus med kaffe och kokosboll. Svårt att tro att någon kan ha en så mkt bättre fredag än min :)

Ps. Jag är riktigt stolt över mig själv och min packning. En halv, ja ni läste rätt, "handbagageväska" är allt jag har. Är det också ett vuxentecken eller ett tecken av något annat slag? Ska fundera på den frågan tillsammans med mitt eftermiddagsfika och eventuellt kanske kommer jag någon gång, om tillfället passar, att återkomma till saken. Antagligen inte. Ds.

No comments: