Tuesday, January 26, 2010

Nu har det alltså hänt

Det jag så länge fruktat, det jag har känt på mig att det ska hända, har nu också hänt. En magkänsla som (tyvärr) visade sig vara sann och som uppdagas i dagens aftonbladet.se

Den norska Gina Tricot-modellen är nu förevigt borta. Bytt och kommer aldrig mer igen. "Gammalt" norskt har bytts mot ungt brasilianskt. Kan någon snälla tala om HUR vi ska kunna gå vidare? Hur vi ska få våra liv att rulla på som vanligt trots denna historiska förändring. Jag känner mig skräckslagen och handlingsförlamad och vill inte gå vidare, vill inte släppa taget. Hjälp!


2 comments:

Anna-Lena said...

Ja usch ja, jag håller bara med. Varför byta- hon är ju bäst! Kram kusin

Louise said...

Men hallå stackarn är ju på smällen! och den nya är mycket sötare, Norskan är snygg-elak. Jag gillar inte elaka människor som dessutom är snygga, nån rättvisa får de banne mig vara!