Monday, November 13, 2006

Mitt hektiska liv

Sådär. En del klar i UF-andet för 2006. Inlämningen av affärsplanen. Lämnade in del "på riktigt" nu imorse. Såå skönt. Som vi har slitit med den. Förra veckan var typ kaos. Har ALDRIG och jag menar verkligen det, jobbat så mkt med en sak. Jag satt över till minst 16 varje dag plus att jag varje kväll jobbade hemma. Men klar blev den. Hoppas på bra betyg, det är vi definitivt värda :) Hade en hemsk mardröm där jag drömde att Diana (läraren) meddelade att vi bara fått G+... Hemska tanke för en pluggis som mig :)

Men nu är den inlämnad iallafall så nu börjar produktionen av boken som ska vara klar till v. 51 innan julhelgen. Hoppas vi kan klara av att hålla en deadline för en gångs skull... Men skiter det sig kan vi lika gärna skjuta på det ett par veckor, ärligt talat - vem bryr sig ? Det viktiga är att vi har klart boken till regionala mässan v. 8. Men det är klart - vi vill ju sälja boken också. Make some money :) Är en del annat som måste fixas också. Typ företagspresentation på 10 minuter som vi ska hålla inför MASSOR av människor på den lokala mässan v. 50. Men skjuter på det problemet ett tag till ! Det är det som gör att jag överlever just nu... Hemsidan måste också kirras. Helt klart är iallafall att vi ska låta ngn annan göra den. Vi har definitivt inte tid.
Inte nog med UF. Det är andra ämnen i skolan också - hör och häpna! Matte till exempel... Ligger faktiskt lite efter men har inte direkt haft möjligthet att jobba ikapp det förra veckan så det får bli denna veckas jobb. Imorgon till exempel. Eller, skulle kunna gjort det ikväll men nu är klockan så mkt och... Sitter ju här, för en gångs skull.


Åh. Längtar verkligen till helgen. Ska nämligen försöka ta mig in till stan och till Panduro för lite julpysselinhandling. Riktigt riktigt underbart! Kanske lite julklappar också men jag vet liksom inte vad folk önskar sig. Får bli allmän rundringning för att ta reda på detta tror jag. Man måste ju vara ute i god tid ;)
IKEA måste också besökas igen, men ska försöka undvika att åka dit på helgen. Är så sjukligt mkt folk då. kanske hinner dit i veckan :) Annars i veckan så står åter träning på programmet. Har haft ont i halsen i ungefär en och en halv vecka vilket gjort att jag vilat från träningen. Men nu är det dags igen. Äntligen. ledde igår - otroligt jobbigt men kul. Faktiskt. Var lite allmänt trött på F&S innan men nu känns det bra igen. På torsdag är det dessutom ledaruttagning till att bli intensivledare. Jag går iallafall, sen får vi se hur det blir. Ska nog börja leda pass i Huddingehallen också. Aerobic på basnivå - riktigt kul. Äntligen göra ngt nytt. Är dessutom mkt bättre betalt såå ;)

Tror att jag ska gå och spela lite Pinball på den bärbara datorn nu. Och göra en ekonomisk rapport. Om jag orkar vill säga....

No comments: