Wednesday, November 15, 2006

Uppdatering

Har äntligen tagit mig tid att förstå mig på Beta vilket gjort att jag kunnat göra mina blogg så rosa och fin :) Jag är iallafall mkt nöjd!
Sitter och tittar på lite bilder från London som jag tror jag lovade att lägga upp. Här kommer i alla fall några!



Underbara bilder som får mig att minnas en underbar resa :) Skönt att ha ngt speciellt att tänka tillbaka på när hösten i övrig varit så värdelös. För det har den helt klart varit. Har aldrig jobbat över så mkt, varit så stressad eller tyckt att skolan är så meningslös som just nu. Det enda som gör att man orkar nu ä vetskapen om att det faktiskt tar slut i vår. Hallelulja ! Längtar efter ett jobb, längtar efter att själv få bestämma vad jag vill ha till lunch. McDonalds, thai eller en sallad från Konsum. Mmm :) Antagligen kommer jag att tröttna också på det en vacker dag och längta tillbaka till skolan. Men inte nu och inte snart. Nu längtar jag bara bort och känner inte den minsta ångest inför studenten den 1 juni. Undrar vad man ska ha på sig förresten...? Hm, löser den frågan senare.

Måste gå och göra en ekonomisk planering nu... Inte särskilt lockande men det måste bara göras. Kan inte skjuta på den längre nu. Har allmänt sätt börja skjuta saker framför mig nu mer än förr. Kan det vara ngn form av verklighetsflykt som en psykolog skulle kallat det ? :) I så fall tror jag att jag flyr lite till och går och läser nya numret av ELLE. Massa nya julnyheter. Tror det blir så. Det och en kopp varm choklad!

Ciao :)


2 comments:

Diana said...

Å vad fint du gjort :)
Du vet - allt ordnar sig alltid till det bästa till slut. Inget blir bättre av att gå och oroa sig :)

Anonymous said...

Men syster, var du tvungen att ta den bilden på mig? Jag ser väldigt trött ut hah :)