Sunday, June 24, 2007

Nu har jag bestämt mig!

Det blir bågarna högst upp. Ska jag ha bågar som syns - ja då är det lika bra att slå på fullt på en gång! Så så äre :)

Har just avslutat en underbart god middag med hämtmat á la thai. Kyckling med cashewnötter är en klassiker som alltid går hem och var den maträtt som fick förgylla min magsäck idag. Jum jum.

Idag har också cykeln provcyklats och vilken cykel jag har :) Men bara en lugn runda i skogen klarades av eftersom jag har varit sjuk så pass länge. Har skickat ut mejl om vikare till passen denna vecka eftersom jag fortfarande känner mig helt ur form. Men svarar ingen får jag väl köra ändå, även fast jag borde vila... That's life.

Imorn börjar dessutom jobbet "på riktigt" med fullt ansvar för ordermottagningen. Spannend. Men med huvudet på skaft ska det inte vara ngr problem. Ska försöka lära mig lite priser nu också så att jag kan det med. Annars får jag väl ha en liten fusklapp - den ser ju inte de som ringer :)

Så nu dags för dusch och sedan läggdags. Uppstigning senast 06.00 imorn. Yeah!

2 comments:

Dannie // Junior // Waldmark said...

Tjaba.
Idag är jag ledig. (och enda fram till lördag. Skönt!) Dewt är helt kaos på Zara just nu efterssom att vi har vår sommarrea. Du borde komma förbi och kolla in nåt föresten. Finns en del schyssta grejjer. (har dock inte fått nån personalrabatt ännu. surt som fan.)

Idag regnar det. Jag och dani skulle legat i solen och stekt oss. Men så blev det ju inte. (ist'llet bloggar vi på varsitt håll.)

Vad jobabr du med nu? det låter spännande? och du ser viktig ut i dina nya brillor. Bra val föresten. De andra var för mycket bibliotekarie eller tupperwear-tant över.

nej.. om man skulle masa sig in till stan och dra en kopp varmt underbart... grönt the.

kram.
D

Anonymous said...

"Hej jag borde inte ha blogg för jag uppdaterar en gång var tredje århundrade" ;D