Monday, June 11, 2007

Sommar och sol

Såå skönt. Fick en vecka extra ledigt och är därmed ledig denna vecka också. Känns kanon, lite tid för mig själv att bara ta det lugnt och umgås med vännerna :)

Helgen har tillbringats ute på underbara Koludden vilket alltså är namnet på Martins landställe. Strålande sol och en temperatur strax under 30 grader betydde underbar helg och en fin bränna på köpet. Mamma och pappa följde med oss ut och jag kan nog tala för oss alla när jag säger att bättre än så vi hade det, kan man knappast ha det. Jag skulle i stort sett göra vad som helst för ett eget liknande landställe men enda chansen att denna dröm skulle kunna uppfyllas är att jag blev miljonär eller att ngn okänd släkting dör och skriver över sitt skärgårdshus på mig. Don't think so. Men drömma kan man :) Kanske ska ut dit i helgen med, beror på vädret!
Ska be Martin ladda över bilderna som vi tog i helgen så ska jag visa alla hur vackert (ja, vackert är ett ganska klurigt ord att använda men nu menar jag verkligen vackert) det är där ute. Lovely.

Grattis också till Amanda som äntligen får användning för sin asschyssta lilla kärra eftersom hon tog körkort idag. GRATTIS!

Dagen har tillbringats mestadels i skuggan där jag läste klart Stig Larssons "Män som hatar kvinnor". Jag sträckläste de sista 300 sidorna idag. Älskar verkligen att bara försvinna in i en bok och glömma bort allt annat just då, man vill inget annat än veta vad som händer sen. Den har boken var dessutom ruggigt bra vilket gjorde att eftermiddagen bara försvann. Det är precis sånt här som jag gillar. Att inte behöva göra ngt, att bara ta det lugnt, läsa eller göra vad man vill utan att ngn lägger sig i. Jag ska njuta fullt ut denna vecka av friheten :)

Uppdatering av lite diverse bilder kommer så fort som möjligt :) CIAO!

No comments: