Saturday, June 23, 2007

Vilka ska jag välja?

Tid för nya glasögon känner jag. Men vilka ska jag välja ?


Svarta-blåa bågar



Genomskinliga tjocka bågar

Helsvarta bågar med ziczac-tryck på sidorna.

Just nu lutar det åt bågarna högst upp. Har fastnat för den riktiga sekreterarlooken nu när jag ska sitta på kontor och allt. Dessutom är de billiga (395 spänn!) och jäkligt coola. Och skulle jag tröttna på dem har jag ju mina mer neutrala bågar att byta av med. Dessutom kommer jag nog fortsätta att använda linser till 80 %. Men det är en cool acessoar. Eller ? :)










2 comments:

Anonymous said...

ja visst tusan är d lätt att fastna i sånna där 'insjunkande trender' (jag vet inte riktigt hur jag annars ska rubricera det^^) som man vänjer sig vid efter ett tag i ett sånt 'fack'? :P

själv har man blivit helt tokig i skjortor (obs! endast skjortor; har fortfarande lite svårt för MQ-skjortor med färglada rutiga mönster) sedan student-tiden. skjorta i nån kombination har nästan blivit en rutin i mina klädval nuförtiden! ;D

jag lägger min röst på den högst upp eller den längst ner! :)

Anonymous said...

Jag får en känsla av att någon har varit inne på mitt rum och fotat lite! :)