Wednesday, July 01, 2009

Insider-bilder

Japp här kommer det nu, bilder från där jag bor! Nu är det dock så att jag råkade lägga in dem i fel ordning så om ni börjar titta nerifrån och upp så blir det lite lättare att hänga med! Hoppas ni nöjer er med detta ett tag för mer bilder än så har jag inte just nu. Vill också säga att jag hoppade över min morgonpromenad för att lägga in detta så jag hoppas ni känner vilken enorm uppoffring jag har gjort ... Nu ska jag packa klart, äta frukost och åka bil i 5 timmar. Wiho! Må så gott där hemma :)

Min toalett

Mitt sovrum

Kontoret

Kontoret

Sista trappan upp
Mitt rum till vänster och kontor till höger

Gästrum toalett

Gästrum

Trappa upp

Liten mysig uteplats

Vardagsrum (rakt fram från hallen sett)

Här i USA dricker vi inte vatten från
kran utan från frysen. Och man kan få is också!

Köket, direkt vänster från hallen sett

Matsal, direkt till höger från hallen sett

Hallen.
Vardagsrum rakt fram
Matsal till höger
Kök till vänster

No comments: