Wednesday, May 23, 2007

Blä.

Har försökt äta lite mat i alla fall. Blev hämtmat från en thai-restaurang i KK. Mkt god mat även om jag inte åt särskilt mkt.. Kanske blir lite lunch till imorn :)

Imorn vet jag inte riktigt hur det blir. Mår fortfarande inte bra. Blev värre nu framåt kvällen igen. Ska ju bolagsstämma där vi ska besluta om att likvidera företaget, hemma hos mig imorn. Men, känner mig inte riktigt kry för det. Ska ringa Diana och fråga what to do.

Annars går mina tankar ikväll till Camilla av två anledningar där den positiva och roliga är att tjejen klarade teorin igår :) Grattis! Och. ja, till det andra hoppas jag att det löser sig, verkligen :)

2 comments:

Anonymous said...

Lunch? Det kunde du sagt tidigare, så att jag inte ätit upp en stor del av resterna :)

Malin said...

Korv också.