Wednesday, May 23, 2007

Det är inte roligt...

Har gått och blivit magsjuk. Visserligen inte värsta sortens magsjuka än så länge. Men i alla fall. Det suger.
Igår morse vaknade jag vid 6-snåret och hade sjukt ont i magen och det blev bara värre och värre och till slut blev det som ett tryck över bröstet och jag kunde inte andas. Gjorde brutalt ont, som sk. "hjärthugg" fast i hela bröstet. Men sen efter ettt tag gick det över och jag somnade om. Men sen samma sak efter en timme igen. Men efter det ingenting.

Till råga på allt - studentfotografering. Och jag försover mig!!! (Nej inte så Malin, jag vet...) Fotograferingen började halv 11 och jag vaknar fem över halv 10. FIxa hår och sminka sig på alldeles för kort tid. Hatar stress. Lyckades hinna men ögonen var alldeles mojsiga och glansiga av trötthet... Resultat: ett inte alltför fint foto. Får ta desto mer på själva studentdagen :)

Idag mår jag inte riktigt lika illa som igår men fortfarande är det ngt som gör att jag mår illa. Hoppas det går över snart. Det är tråkigt att vara sjuk. Hitta vikare till passet och så. Nu missar jag iallafall ingen viktig skola :) Betygen för vårens kurser har blivit bra, mycket bra :) MVG i Småföretagande, projektarbete, Svenska C, Internationell politik, Internationell ekonomi och Natur- och friluftsliv. Enda VG:t i Multimedia fördjupning. Vet dock inte vad jag skulle gjort bättre där sååå :) Mkt nöjd faktiskt :) Tror jag går ut med tre eller fyra VG, resten MVG... Vi får se på slutdagen!

Allt för nu. Nu har skrutten vaknat och myser i täcket här brevid mig i TV-soffan...

1 comment:

Dannie // Junior // Waldmark said...

Malin!
Sluta läs den där nazistsmörjan.
Chic-lit är toppen. Du kan få låna den av mig. =P

hrm hrm. Snart studenten.
Vad ska du ha på dig på sltskivan?

Och hrm... Champagnefrulle?

Bilden? Oh yes. He´s just gorgeous.

SKÄRPNING malin. du måste uppdatera din blogg oftare...