Wednesday, May 23, 2007

Höjden av tråkighet - SingStar by yourself


Idag sjöng jag SingStar själv. Det måste väl ändå vara höjden av nördighet och bekräftelsen att man verkligen har tråkigt? Måste dock säga att jag är nöjd med poängen för dagen. TopScore blev 9250 på Afrodite - Never let it go. Och ett antal andra placeringar över 9000 vilket betyder att man blir en "SingStar". (Att jag sedan blir tondöv när nivån är svår är en annan femma...) Å andra sidan känns det som att man har lite för mkt att göra när man får bra på SingStar utan att ens vara bra på att sjunga. Because I'm not. Verkligen inte. Men, det är roligt att vara bra i alla fall. Tihi :)

Min favorit :)

2 comments:

Anonymous said...

Singstar istehshit (:

mitt topscore är 9525; Keane - Everybody's changing.
fairly easy låt att få höga poäng på ... :)

fast jag är mest stolt över mina 9000 poäng på Aha's "Take on me".. :)


..alla på lätt nivå, of course ;P

Dannie // Junior // Waldmark said...

Schlagerprinsessan.
Förväntar mig att få se och höra dig framföra en och annan Carola-låt på flaket.

It's a must.

KLänningen var superfin! =)