Monday, May 28, 2007

Woho :)

Prognosen för fredag : 9 grader och regn. Wiie. Hoppas dock att vädergudarna ändrar sig på den fronten :)

Sitter och bränner ner massa låtar till flaket. It will rock :) Mkt svenskt, mkt fjolligt, mkt glatt! Me like... Ska hem till Martin nu. Den snälla pojken kommer och hämtar mig. Kanske är betalningen för de pannkakor jag gjorde till oss imorse. I vilket fall som helst: skönt!

Den stora frågan nu är annars: Ska jag ha klänningen med eller utan band? Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till i ärlighetens namn. Alla tycker olika och osäker som jag är betyder det att jag kommer bestämma mig typ halv tolv på torsdag kväll om med eller utan band. Det är så likt mig...

Imorn ska pengarna (nej det är inte mkt...) från Feel Great UF: s konto hämtas ut. Tyvärr tror jag att min kära (läs snåla) släkt vill ha sitt investerade kapital. Poor me. Men vi får se. Kanske får det som studentpresent? :)

Bästa låten just nu: Christina Aguilera - Candyman. Riktigt cool video för övrigt. Gillar den där 50tals(?)stilen. Bara så att ni vet!

Mkt rörigt inlägg. Jag återkommer förhoppningsvis innan fredag, den stora dagen. See ya :)

No comments: