Thursday, September 17, 2009

Med facit i hand...

...så var nog gårdagen inte min lyckodag. Lyckades nämligen med bedriften att ta med fel minidisc (teknisk utveckling är överskattat!) till Friskis och insåg inte detta förrän 3 minuter innan passet skulle börja. Smart? Nej inte det minsta. Har nämligen inte kört mitt gamla pass sedan i slutet av maj och var snabbt tvungen att lyssna igenom vad jag hade för låtar. Efter en snabb överläggning med mig själv (tänk inre konversation i huvudet á la J.D i Scrubs) bestämde jag mig för att bita ihop istället för att bryta ihop och måste säga att det gick ganska bra. Hälften blev improviserat och total stundtals rådde total förvirring men eftersom jag har sjukt bra motionärer så skrattade de bara. Och oavsett om mina motionärer skrattade med mig eller åt mig så skrattade de åtminstone. Man får se det för det lilla!

Men jag börjar allvarligt fundera på om denna typ av förvirring är normalt för min ålder eller om det är ytterligare är en punkt jag borde lägga till på min "jag-verkar-äldre-än-vad-jag-faktiskt-är-lista". Ska fundera på det.

Och nej jag köpte faktiskt ingen lott. Kanske skulle det varit den verkliga värdemätaren på om det var min lyckodag eller inte. Men nu gjorde jag inte det utan nöjde mig istället med att se Inter-Barcelona tillsammans med Louise. Det det är minsann inte fy skam det heller!

4 comments:

Innerstan-snörplan said...

Vi inleder en ny fotbollstrend tycker jag, OM killarna kommer digga oss! för 1: vi äter som karlar, 2: vi tittar frivilligt på fotboll 3: vi är pumor.

score!

Malin said...

Count me in!

Anonymous said...

Du kan vara lungt- förvirring i den ålder ÄR normalt ( iallafall då jag ser till mig själv) å det blir inte bättre med tiden;)...
Va roligt där är att läsa din blogg- är mycket imponerad. Kram Anna-Lena

Malin said...

Haha skönt att höra att jag inte är ensam :) Och tack förresten! Hoppas allt är bra med dig. Kram / Malin