Monday, April 15, 2013

Helgen i bilder!

 
Efter en fullspäckad helg där jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite men nu är det kväll och skönhetssovare som jag är behöver jag mina 8 timmar och behöver därför sova snart. Det blir därför ett kortare inlägg med mycket bilder. Varsågoda och god natt :)
 

Fredagsdounats på kontoret. LÖJLIGT goda!!!
 
Den stora blomdöden efter fredagens ösregn!



På lördagen åkt vi båt på Rapahannock River.


Ja, det är en örn (även om det lika gärna skulle kunna vara en fiskmås...)

Drack öl...

... och gick på en catwalk i ett träsk.


Och såg hundratals däck ligga och förstöra naturen. Fruktansvärt...


Söndagen bjöd på ny utflykt, till "Horse country" i Virginia där vi åt brunch på en brittisk pub.


Vi åkte till en vingård...


Testade viner, goda (faktiskt)!
 

Och så avslutar vi med en blom-pimpad bajamaja. Fräsigt, eller hur?


No comments: