Sunday, June 28, 2009

Himlen!

I fredags tror jag att jag gjorde ett snabbt besök i himlen, scrap-bookinghimlen. En butik vid namn Michaels som hade ALLT! Och jag menar ALLT. Om någon skulle sett mig skulle jag antagligen sett ut som vilken treåring som helst gör på julafton. Jag var salig. De hade hylla efter hylla med olika typer av papper, pappersblock ja allt. Därefter ytterligare hyllor med klistermärken, blommor, "brads", album, stämplar, speciella lim - ja det slutat aldrig.
Köpte på mig så mycket saker, och ja det blev dyrt, men jämfört med vad detta skulle kostat i Sverige kom jag undan billigt. Allt var minst 50 % billigare. Dessutom köpte jag mycket som jag kan använda "för alltid" som stämplar etc. Fint försvarstal eller hur?
Ska fundera lite innan jag åker hem om det är något mer jag kan behöva för det är verkligen lika bra att bara köpa det här. Åh vad jag älskar USA när det gäller sådana här saker!

Här är lite bilder:




Himlens logotyp



Oh yes, allt är PAPPER!

Mer papper

Knappar/brads/klistermärken


Skörden - allt som allt!

1 comment:

Anna-Lena said...

Haha...hej kusin. jag förstår vad du menar. Du verkar ha reagerat likadant som jag när jag hittar en underbar inredningsbutik:) Var i Gbg och klev in på bolagret- mina vänninor undrade nog om det var ngt fel på mig. Jag blev helt till mig. Kul att höra att du har det bra. Är lite avis på dig- skulle inte ha ngt emot att traska omkring i "alla himmelska" butiker i USA. Vilket äventyr. Jag följer din blogg:) Jag har även lagt till den på min blogg så det blir säkert nya läsare oxå...kramar Anna-Lena