Wednesday, September 13, 2006

Dagen efter

Dagen efter och lyckan känns nästan som bortblåst. Men underbart är kort som man brukar säga... :) Känner mig sådär lite halvnere idag, av någon anledning. Ibland känner man sig verkligen konstig. Just avklarad körkortsteori, solen skiner och inga läxor. Finns det mkt mer man kan begära? Ändå känner jag mig såhär, går liksom inte att förklara. Kanske håller på att bli höstdeprimerad. Men om det är illa redan nu i soliga september, hur blir det då i regniga november? Måste göra ngt åt det här tror jag...

Nyss hemkommen från Friskis&Svettis där jag har tillbringat tiden från ca. 18.30 fram till niosnåret. Först medel/70-pass och efter det lite övning på det nya passet. Det var, precis som förväntat, sjuuuukt jobbigt idag. Men vad annars kan man vänta sig när man har varit borta sammanlagt 4 veckor från träning. Ska försöka ta det som det kommer och inte överträna mig såhär i början... Får se vad som ska göras imorgon. Skulle vara skönt att träna ngn annans pass för en gångs skull.

Nu över till UF. Företaget har bara funnits knappt en vecka och redan första "bråket", kuuuuuuul! Undrar hur detta år kommer att bli. Känner mig inte särskilt positiv för tillfället och det beror verkligen inte bara på det här. Allt känns bara så otroligt viktigt och allvarligt. Lite för tungt helt enkelt. Men vem vet, det kan ju faktiskt bli kul. Or not.

Särskild hälsning idag går till Mikaela - Hoppas du orkar komma tillbaka, och tack för blommorna :)

No comments: