Friday, September 08, 2006

Oj så mätt!

Blev varken bio eller IKEA. Blev hämtmat från N.E.W.S, godis och lite Idol istället. Inte fy skam det inte :) Martins föräldrar bjöd oss på valfri rätt och jag vågade mig på en "Red Devil" och nog bodde det en liten djävul i den alltid. Trots att de hade gjort den mindre stark så brändes det rejält i munnen. Hoppas det skrämde iväg förkylningen...

Har ätit lite egen-kanderade nötter också - farligt goda! Man friterade nötterna med socker och olja och sedan vände man ner dem i salt och spiskummin. Muuums. Lite choklad slank också ner men herregud, jag har ju till och med tränat idag. Och dessutom är det fredag, det räcker som "ursäkt" för min del.

Dags att krypa ner framför täcket igen och kolla på Eva & Adam igen :) Natti Natti

2 comments:

Diana said...

Jaha, då har jag ännu en blogg att lägga till favoriter!
Men du, sluta inte hälsa på hos mig bara för att du har en egen nu ;)

Malin said...

Självklart inte. Ser alltid fram emot att läsa vad du/ni har för nya planer och hur det går för Didrik :)