Tuesday, March 13, 2007

Fortfarande på bra humör

Det är ju helt otroligt. Nu har jag varit glad i typ 3 dagar - bara sådär :) Bara att tacka och ta emot för man vet aldrig nästa gång det händer igen. Hävdar fortfarande att melodifestivalen är en stor del av denna glädje.

Började dagen med att väckas av solen som kikade igenom persiennen, ungefär en halvtimme innan jag skulle gå upp. Pigg och utvilad, bättre start är svårt att få! Sedan tog jag en skön promenad till skolan, första dagen i år som jag använde solglasögon. Sjukt skönt att gå i sin egen lilla värld utan att någon ser en, så känns det iallafall. Mysmys. Hoppas de håller i sig.

Imorrn blir det dock tillbaka till vintern eftersom jag ska åka skidor i Flottsbro :) Slå det om ni kan! Så ikväll måste jag förbereda med matsäck och ta fram skidor och pjäxor och så... Som tur är ska Martin till skolan imorrn vilket betyder att jag får skjuts. Lucky me! Efter det är det sedan dags för medel/70-pass kl. 19.00 med invigning av de nya låtarna. Ser verkligen fram mot det, tro det eller ej !

Nu ska jag snart ha körlektion. Om 1.5 timme kommer körläraren och hämtar mig och sedan blir det köra en timme. Blir alltid lika nervös inför körning med honom. Fattar inte varför men jag kör verkligen inte lika bra som hemma, tycker jag alltså... Hoppas på att klara det den 24:e , annaras vet jag inte vad jag gör...

Annars MÅSTE jag plugga. Torsdagen ska nämligen tillbringas på ett "EU-toppmöte" där vi ska diskutera olika frågor. Hurra! Det är en av de flummigaste arbetena jag har fått och jag förstår fortfarande inte fullt ut vad det är jag ska göra. Ska sätta mig ner och kolla igenom allt lite noggrannare nu. Hoppas på en AHA-upplevelse :)

Allt för nu!

No comments: