Tuesday, March 20, 2007

Tankar på en tisdag

En tisdag som känns som en måndag eftersom jag var ledig igår. Skönt som tusan men den tillbringades mestadels med att plugga. Ett pluggande som idag kan ses som förgäves eftersom jag påbörjade uppgiften fel och idag har skrivit om i stort sett alltihop. Just my luck. Är dock snart klar, lite finslipande bara sen är den redo för inlämning. Denna är inte förrän på fredag så det är ju fortfarande gott om tid :) Morgondagen kommer i och för sig knappast bjuda till någon pluggtid eftersom det är maratondag i skolan och F&S på kvällen. Men, torsdagen bjuder på lite tid innan nästa körlektion.

Jag backade runt hörn igår, igen, men faktiskt med lite framgång vilket kändes skönt. Måste öva mkt mer men det var iallafall ett steg i rätt riktning. Det, lite mer parkering och mer filbyten så SKA jag bara klarar av det där jäkla körkortet :) På lördag blir det lite stadskörningen igen eftersom det är 1-årskalas för lillkusinen inne på Valhallavägen. Då gäller det att fokusera och ha alla sinnen och några till med sig.

Funderar lite på att byta ut lite mer låtar till morgondagens pass. Ska försöka få in The Arks låt på motionärernas förfrågan samt att byta ut min älskade Ace Of Base låt. Jag tycker fortfarande att det är en grym sistalåt men jag märker att de börjar tröttna lite. Synd. Funderar på ngn gammal E-type-dänga eller ngt liknande. Eller så byter jag och tar Drömhus sist och The Ark där Drömhus var innan. Jag har sjukt mkt svensk musik i år. Tror dock att motionärerna gillar det, åtminstone hoppas jag det :)

Nä nu är det dags att gå upp och lägga fram morgondagens kläder och plugg, öva lite på min nyhetsredovisning, duscha samt prata med min älskade. Vi hade för övrigt 3 år igår :) Nightie!

No comments: