Thursday, March 22, 2007

Totalt förvirring

Ja, igår, mitt under passet, så rådde det verkligen total förvirring. Jag fick black-out. Och nu talar vi om en rejäl jäkla black-out. Jag var totalt borta. Totalt! Jag glömde bort rörelsen, tappade bort takten. Ja - allt som kunde gå fel gick fel helt enkelt. Men det vara faktiskt ganska roligt. Och motionärerna var snälla mot mig :)

Dagen till ära är jag ledig :) Riktig lyxvecka detta, med ledighet både i måndags och idag. Och nästa tisdag är det studiedag och sen påsklov. Påsken kommer som vanligt att tillbringas i Särna vilket betyder trängsel, inget vatten (=duschning sker endast i Särnas lokala "badhus"), skidåkning och förhoppningsvis en jäkla massa sol :D Det ska bli så skönt så att komma bort och åka lite skidor tillsammans 400 000 andra ivriga stockholmare i Idre. Gillar inte riktigt Idre, men vad ska man göra. Finns inte så mkt annat att välja på där i Särna. Det är lite för långt till Sälen tyvärr. Men jag funtar på att åka mer i Fjätervålen istället. Shysstar backar, färre människor men inte alls lika stort. Men det är klart bättre för skidåkningen, helt klart... Avslutar skrivandet med lite sköna bilder. Enjoy!

















Måste säga att jag tycker att dessa bilder är sjukt sköna. De berättar liksom lite om mig och min klumpighet :)

1 comment:

Anonymous said...

hahah, de där bilderna är alltid lika roliga att kolla på! :)